środa, 1 marca 2017

Wyzwanie #3/17 Motyw Liści - Challenge #3/17 Theme Leaves

Witajcie!/Hello, 

Zapraszamy na kolejne nie-kartkowe wyzwanie pt. "Liście".

Przygotujcie dowolną pracę scrapową: 
LO, art journal,  blejtram,  pudełko, tag, notes, album, 
lub cokolwiek podpowie Wam wyobraźnia, z motywem liści.
 Może to być stempel, maska , liście papierowe, metalowe itp. 



Welcome to another non-card challenge "Leaves".
Create any artwork: LO, art journal, canvas, box, tag, notebook, album,

or whatever you want (but scrappy/mixed media) with leaves.
 It may ba a stamp, die, mask/stencil , paper leaves, metal leaves etc. 
Please feel free to join . 




Inspiracje DT / DT Inspiration 




Sylwia S. 













Craft Ewelina


 


Maede



  


mina juveler



Manufaktura Anety 



Ewelinkag






Rudolph 




mbabka 




 





3 komentarze:

  1. Zgłoszenia w komentarzach? W takim razie moja praca z listkami tutaj: http://warsztat.pucia.pl/2017/03/04/drzewko/

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja nie znalazłam żaby więc zgłaszam się w komentarzu http://scrap-artki.blogspot.com/2017/03/tag-tagi-tag-it.html

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam :) na pasku bocznym, trochę zmyliło mnie zakończone wyzwanie poniżej, ale znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń